Sosyal Medyada Biz}

LÜTFEN DİKKAT !! 5 DAKİKANIZI AYIRIP BU YAZIYI OKUMANIZDA FAYDA VAR
Herhangibir servise kayıt yaptırmadan önce hizmet almayı düşündüğünüz firmayı mutlaka çok iyi araştırınız. Her yıl olduğu gibi bu yılda firmaların çoğu geçmiş yıllardan gelen öğenci potansiyeline sahip olmadıkları için bu yıl yapacakları yeni öğrenci kayıtlarıyla öğrencilerini İstanbul, Kocaeli Yalova ve Bursa'nın çeşitli semtlerine bir veya iki araçla taşımaya çalışacaklardır. Bu nedenle öğrenci, servisin bir çok semte uğraması sebebi ile uzun ve yorucu bir yolculuk yapmak zorunda kalacaktır.AKADEMİK TUR olarak bizim farkımız; hali hazırda öğrencisi mevcut araçlarımıza , sadece mezun olan öğrencilerin yerine yeni öğrenci kaydı yapmamızdır. Böylelikle araç ve öğrenci sayımız fazlalığında verdiği avantajla İstanbul, Kocaeli Yalova ve Bursa'nın hemen hemen her semtine ayrı araçlarla ulaşım sağlamaktadır. Bizler ile ilgili referanları diğer köklü firmalardan okul, eğitim,ve güvenlik görevlilerinden 13.yılında mezun ettiğimiz sayısız öğrencilerden edinebilirsiniz. Öğrencilerimizi 13 yıldan bu yana en güvenli şekilde evlerinden okullarına okullarından evlerine ulaştırmak için çalışmaktayız. İstanbul, Kocaeli Yalova ve Bursa'nın hemen hemen tüm semtlerinden kalkan servis araçlarımız ile Başta Sakarya Üniversitesi, Kocaeli Üniversitesi, Yalova Üniversites'nin bütün kampüslerine her gün yüzlerce öğrenci taşıyor. Öğrencilerimizin üniversite heyecanına ortak oluyor, mezun olunca gururlanıyoruz. Kaptanlarımız olgun, tecrübeli, aile babalarından seçtiğimizi ve bünyemizde kayıtlı öğrencilere sadece servis hizmeti değil, yaşayabilecekleri sağlık sorunları gibi özel durumlarda ailelerden daha yakın olduğumuzu bilmenizi isteriz. Sezon ortasında mağdur olmamak için lütfen firmaları araştırmadan imzala mayınız. Kaç yıllık olduklarını değil, kaç yıldır Sakarya Üniversite’sine hizmet verdiklerini sorun... Unutmayın öğrencilerin bir sınavı kaçırması bir yılına mal olabilir. Bu nedenle öğrenci, servisin bir çok semte uğraması sebebi ile uzun ve yorucu bir yolculuk yapmak zorunda kalacaktır. Firma olarak bizim farkımız; hali hazırda öğrencisi mevcut araçlarımıza , sadece mezun olan öğrencilerin yerine yeni öğrenci kaydı yapmamızdır. Böylelikle araç ve öğrenci sayımız fazlalığında verdiği avantajla İstanbul’un hemen hemen her semtine ayrı araçlarla ulaşım sağlamaktadır. Bizler ile ilgili referanları diğer köklü firmalardan okul, eğitim,ve güvenlik görevlilerinden 13.yılında mezun ettiğimiz sayısız öğrencilerden edinebilirsiniz. Öğrencilerimizi 13 yıldan bu yana en güvenli şekilde evlerinden okullarına okullarından evlerine ulaştırmak için çalışmaktayız. İstanbul’un hemen hemen tüm semtlerinden kalkan servis araçlarımız ile Sakarya Üniversitesi'nin bütün kampüslerine her gün yüzlerce öğrenci taşıyor. Öğrencilerimizin üniversite heyecanına ortak oluyor, mezun olunca gururlanıyoruz. Kaptanlarımız olgun, tecrübeli, aile babalarından seçtiğimizi ve bünyemizde kayıtlı öğrencilere sadece servis hizmeti değil, yaşayabilecekleri sağlık sorunları gibi özel durumlarda ailelerden daha yakın olduğumuzu bilmenizi isteriz. Sezon ortasında mağdur olmamak için lütfen firmaları araştırmadan imzala mayınız. Kaç yıllık olduklarını değil, kaç yıldır Sakarya Üniversite’sine hizmet verdiklerini sorun... Unutmayın öğrencilerin bir sınavı kaçırması bir yılına mal olabilir.
TÜMÜNÜ GÖR

Müşteri Şikayetleri

AKADEMİKTUR, Müşteri Şikayetleri Yönetimi Taahhütü, AKADEMİKTUR hedef ve ilkeleri doğrultusunda müşterilere verilen önemle dokuz ana prensip altında belirlenmiştir.

Şeffaflık : Şirketimiz iç ve dış müşterilere şikayetin nerede ve nasıl değerlendirileceğine ilişkin uygulamalarını web sitesi üzerinde açık bir şekilde duyurmaktadır. Ayrıca bünyemizdeki tüm araçlarda müşteri iletişim kanallarını tanımlayan bilgiler yer almaktadır.

Erişilebilirlik : Şikayet, soru ve istekleriniz için AKADEMİKTUR Hizmet Hattı (0 555 524 1978) ve web sayfamız akademiktur.com.tr üzerinden 7 gün 24 saat  bize ulaşabilirsiniz.

Cevap verebilirlik : Şikayet soru ve isteklerinize hızlı bir şekilde cevap verilmekte ve sonuca ulaştırılmaktadır.

Objektiflik : Herbir şikayet titizlikle, adil, objektif ve tarafsız değerlendirilmekte, şikayet kapatılıncaya kadar süreç takip edilmektedir.

Ücretler : Şikayet, soru ve isteklerinizin değerlendirilmesi ve sonuca ulaşılmasında herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

Gizlilik : Müşterilerimize ilişkin her türlü kişisel bilgiler gizli tutulmakta,  onayları olmadan üçüncü taraflarla paylaşılmamaktadır.

Müşteri odaklı yaklaşım : Şirket politikası ve yasal gereklilikler çerçevesinde müşterilerimizin şikayet, soru ve isteklerine uygulanabilir çözümler sunulmaktadır.

Hesap verebilirlik : Şikayet, soru ve istekler  kayıt altına alınmakta ve müşterilerimiz bilgilendirilmektedir.

Sürekli iyileştirme :   Müşterilerimizden gelen geri bildirimler iş süreçlerimizin iyileştirilmesinde ve geliştirilmesinde kullanılmakta, müşteri odaklı yaklaşım gösterilmektedir.

Tıkla Ara
casino metropol casino maxi