WeCreativez WhatsApp Support
Our customer support team is here to answer your questions. Ask us anything!
Hi, how can I help?
Örnek Mahallesi, Neyzen Aziz Dede Sk. 3, Ataşehir/İstanbul
trende

Müşteri Şikayetleri

Anasayfa » Müşteri Şikayetleri

AKADEMİKTUR, Müşteri Şikayetleri Yönetimi Taahhütü, AKADEMİKTUR hedef ve ilkeleri doğrultusunda müşterilere verilen önemle dokuz ana prensip altında belirlenmiştir.

Şeffaflık : Şirketimiz iç ve dış müşterilere şikayetin nerede ve nasıl değerlendirileceğine ilişkin uygulamalarını web sitesi üzerinde açık bir şekilde duyurmaktadır. Ayrıca bünyemizdeki tüm araçlarda müşteri iletişim kanallarını tanımlayan bilgiler yer almaktadır.

Erişilebilirlik : Şikayet, soru ve istekleriniz için AKADEMİKTUR Hizmet Hattı (0 555 524 1978) ve web sayfamız akademiktur.com.tr üzerinden 7 gün 24 saat  bize ulaşabilirsiniz.

Cevap verebilirlik : Şikayet soru ve isteklerinize hızlı bir şekilde cevap verilmekte ve sonuca ulaştırılmaktadır.

Objektiflik : Herbir şikayet titizlikle, adil, objektif ve tarafsız değerlendirilmekte, şikayet kapatılıncaya kadar süreç takip edilmektedir.

Ücretler : Şikayet, soru ve isteklerinizin değerlendirilmesi ve sonuca ulaşılmasında herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

Gizlilik : Müşterilerimize ilişkin her türlü kişisel bilgiler gizli tutulmakta,  onayları olmadan üçüncü taraflarla paylaşılmamaktadır.

Müşteri odaklı yaklaşım : Şirket politikası ve yasal gereklilikler çerçevesinde müşterilerimizin şikayet, soru ve isteklerine uygulanabilir çözümler sunulmaktadır.

Hesap verebilirlik : Şikayet, soru ve istekler  kayıt altına alınmakta ve müşterilerimiz bilgilendirilmektedir.

Sürekli iyileştirme :   Müşterilerimizden gelen geri bildirimler iş süreçlerimizin iyileştirilmesinde ve geliştirilmesinde kullanılmakta, müşteri odaklı yaklaşım gösterilmektedir.

Servis Saatleri ve Güzergahlar Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bizi Arayabilirsiniz: